Зелена школа

Проект «Збережемо природу та підтримаємо рідну школу»

 Екологічний проект

Мета проекту: Формування екологічної культури школярів через упровадження системи роздільного сортування відходів у школі.

Завдання та цілі:

·         підвищення рівня екологічної свідомості школярів;

·         покращення стану довкілля в селищі;

·         привернення уваги громадськості селища до екологічних проблем через поширення інформації про діяльність школи ;

·         заохочування  до сортування школярами побутових відходів удома;

·         створення передумов для впровадження системи сортування сміття  в масштабах усього селища.

 

     У школі налагоджено систему сортування побутових відходів - паперу і пластикуПідписана угода з партнерами проекту – ТОВ «Подільська Січ» (підприємством, яке заготовляє вторинну сировину) та батьківським комітетом школи, який займається інформуванням жителів селища про екологічну ініціативу, а також опікується екологічними коштами. 

  Заощаджені на сортуванні пластику і паперу кошти витрачаються на потреби учнів, що беруть участь у сортуванні.  Школярі самі вирішують, на що саме витрачати зароблені «екологічні кошти». А для того, щоб  процес сортування був веселим і захопливим, у школі постійно проходять різноманітні акції, конкурси та змагання, під час яких кожен учасник  може отримати цінний подарунок за свій особистий внесок у розвиток проекту. Поставивши потреби дітей першочерговими у проекті, вдалося не лише зацікавити учнів, а й залучити до роботи їхніх батьків, родичів та сусідів і створити передумови до впровадження системи сортування ТВП у селищі. Також  приємно й те, що завдяки проекту школярам вдалося вирішити чимало екологічних проблем у селищі Стрижавка, основна з яких -  це зменшення бруду на вулицях селища, менша кількість вивезених на полігон відходів, збір токсичного сміття (батарейок) для подальшої утилізації на спеціалізованих підприємствах. 

  Результати проекту

·         Впровадження на базі Стрижавської школи-ліцею проекту «Збережемо природу та підтримаємо рідну школу», який дав  можливість впровадження ефективного екологічного виховання учнів;

·         Впровадження роздільного способу збору сміття, що приносить школі постійний дохід на першочергові потреби школи (спорт інвентар, ремонт школи, купівля обладнання тощо);

·         Розробка методичних рекомендацій та заходів для ефективного екологічного виховання учнів загальноосвітніх шкіл;

·         Екологічна освіта мешканців селища;

·         Зростання авторитету школи в очах громадськості селища, як ефективного навчально-виховного закладу.

...