Пришкільний табір

Пришкільний табір з денним перебуванням дітей

Начальник табору


Доберчак 

Любов

Володимирівна

 

вчитель англійської мови

 


 Привіт

 

План роботи пришкільного табору з денним перебуванням дітей 

 

Музична ранкова зарядка

 

Святкове відкриття табірної зміни 

 Танцювальний марафон "Танцюють всі" 

 

 

Звіт про  роботу табору 2018 року

          Пришкільний тематичний (мовний) табір «Світанок» з денним перебуванням дітей при НВЗ: «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ліцей смт Стрижавка» працював  у період з 03.06.2019  по 21.06.2019р. Мета роботи пришкільного літнього табору - розробити і втілити в життя заходи, спрямовані на покращення  та зміцнення фізичного і психологічного здоров'я дітей, удосконалити знання з іноземних мов. Робота в таборі була спланована та проводилась згідно розробленого плану за мовною тематикою (англійською) та режимом дня на зміну. Режим дня відповідав усім санітарно-гігієнічним та медико-оздоровчим нормам та включав в себе:

8.30 – 8.45

Прийом дітей.

8.45 – 9.00

Ранкова лінійка

9.00 – 9.30

Музична зарядка

9.30 – 10.30

Гігієнічні процедури. Сніданок

10.30 – 13.30

Загальнотабірні масові заходи, екскурсії.

Походи у природу. Гурткова робота. Заняття з іноземних мов. Загонові справи.

13.00 – 14.00

Гігієнічні процедури. Обід.

14.30 – 14.45

Повернення дітей додому. Відпочинок.

Всі масові заходи проведено відповідно до плану роботи із змінами внесеними начальником табору у разі виробничої необхідності та з врахуванням погодних умов.

Під час відвідування пришкільного табору учні не тільки відпочивали і розважались, а й поглиблювали свої знання з іноземної мови, брали участь у театралізованих заходах. В ігровій формі проводилися заняття з англійської мови, здійснювалися перегляди дитячих фільмів та мультфільмів. Діти співали як англійською, так і українською мовами, вивчали нові пісні, влаштовували концерти, вікторини.

Робота проводилась згідно з календарним планом у формі свят, прогулянок, занять, квестів, конкурсних програм, спортивних заходів, екскурсій. Кожен день мав свою тематику, відповідний колір.  Культурно-просвітницьку роботу у таборі організовував музичний керівник Чорноус М.В. Зокрема було проведено такі свята і конкурси для дітей:

  • концерти, присвячені відкриттю і закриттю табірної зміни, Всесвітньому Дню захисту дітей;
  • конкурси малюнків на асфальті «Ми діти твої, Україно!», виставка малюнків « Я малюю друга», «Долоньки єднання», створення фото колажу «Наше веселе життя в таборі»;
  • ·          конкурси загонових кімнат, куточків, малюнків і плакатів «Наш загін», конкурс - інсценізація української пісні: «Українського ми роду!», «Мої небилиці» (вихованці молодшої ланки), гуморесок, анекдотів «Розсміши вожатого» (вихованці середньої ланки);
  • культурно-розважальні та ігрові програми:  «Козацькі забави», «Подорожуємо крізь віки», музичний калейдоскоп «Хто кого переспіває»;
  • масові культурно – мистецькі та спортивні заходи і свята: присвячені 23 річниці Конституції України,  караоке «Хіти минулих років», театральне дійство театру «Вояж-престиж», танцювальний марафон, свято «Ми  - творчі, креативні, талановиті», спортивні змагання (активний відпочинок) – дихальна гімнастика, рухливі ігри, лікувальна фізкультура, створення «Книги скарг Природи» та спортивно-розважальні дійства «Спортивний флешмоб»;
  • квест – заняття з англійської мови «Ми – креативні!» (вихованці молодшої ланки), фотоквест з англійської мови «Англійські вислови у фото» (вихованці середньої ланки), квест – гра «Свій голос віддаю за Матінку – природу», «Тварини Землі»;  
  • екскурсії до річки, екскурсія «Стежинами рідного краю», на виробництво ТОВ «Панда», до Вінницького зоопарку, музей науки, парк «Дружби» у канатне містечко, музей техніки, до Національного музею-садиби М.І.Пирогова, екскурсія до зоопарку «12 місяців» та «Музею Води» м. Києва, екскурсія до с. Гайове, Барського району (майстер класи для дітей), до Військово-історичного музею Повітряних сил Збройних Сил України, Краєзнавчого музею м. Вінниці, екскурсія до м. Кам’янець- Подільський та м. Хотин, м. Меджибіж, кінотеатру ім. М.Коцюбинського.
  • Крім занять з англійської мови з вихованцями табору були проведені міні-лекції з медичною сестрою закладу на тему: «Як уникнути хвороб. Що потрібно робити для того, щоб бути здоровим» та психологічне заняття «Мої права».
  • За період табірної зміни вихованці переглянули ряд театральних вистав: «Фіксики», «Дружба у моєму житті» та здійснили віртуальну подорож за допомогою 3-D театру «Наша планета Земля», «Особливості тваринного світу».
  • Проведено урочисті лінійки відкриття і закриття табірної зміни, лінійку приурочену Дню захисту дітей, охорони довкілля, Всесвітньому дню спорту.
  • Вихователі проводили із дітьми різноманітні конкурси, ігри, вікторини у загонах: «Вечір знайомств», «Ромашка», «Снігова куля», «Сто подруг», «Струмочок» та інші.
  • Спортивно-оздоровчу роботу у таборі організовували фізичний керівник Яхнів А.П., керівник туристичного гуртка Вітюк І.М.
  • Щоранку проводилася зарядка з музичним супроводом,  що значною мірою зацікавило та мотивувало активність дітей. Зокрема також було проведено:
  • спортивно-оздоровчі свята під час виходу у природу і місто (зелена зона прибережної смуги р. Південний Буг);
  • фізкультхвилинки під час виходу у селище на краєзнавчі екскурсії згідно плану, рухливі ігри під час квестів;
  • чемпіонати з футболу,  легкої атлетики, спортивного та  велотуризму.

      Вихователі постійно організовували культурний відпочинок дітей на природі та на спортивних майданчиках, у зелених зонах, місцях відпочинку для дітей.

     Організацією екскурсійних виходів у природу займалися заступник начальника табору Мельник О.А. та начальник табору Доберчак Л.В.  На кожний вихід із табору оформлявся відповідний наказ. В окремих випадках формувалися тимчасові загони із дітей.

      За час роботи табору оздоровилось 310 дітей,  для яких було організовано 2-х разове харчування (30.26 грн./день). До роботи у таборі залучено 54 працівники, з них: педагогічний персонал – 34, медичний персонал – 1, працівники кухні – 4, адміністративно-господарчий та обслуговуючий персонал – 14.

      Крім того, літнім оздоровленням були охоплені такі групи учнів:

  • діти-сироти  та позбавлені батьківського піклування – 3;
  • діти - інваліди – 4;
  • діти з діти з багатодітних та малозабезпечених сімей  - 31;
  • діти з сімей, які потрапили в складні життєві обставини – 0;
  • діти учасників АТО – 22;
  • талановиті та обдаровані діти – 156;
  • дітей , загиблих військовослужбовців в АТО-1;
  • дітей постраждалих в наслідок ЧАЕС – 2.

      Вихованці табору були розподілені відповідно до віку по 13 загонах, усі загони працювали відповідно за тематикою «мовні загони» (поглиблене вивчення іноземної мови – англійської).

     № 1 – «Сонячні зайчики» к.№8

№ 2 – «Веселі жучки» к.№9

№ 3 – «Мерехтливі вогники» к.№15

№ 4 – «Комахи» к.№17

№ 5 – «Зірки» к.№14

№ 6 – «Чемпіони» к.№16

№ 7 – «Фанта» к.№19

№ 8 – «Чому ж – ні» к.№26

№ 9 – «Апельсинка» к.№18

№ 10 – «Скажена команда» к.№25

№ 11 – «Найкращі» к.№24

№ 12 – «Краплинки» к.№7

      № 13 – «Чорні коти» к.№6

      Кожний загін мав свою емблему та девіз. За загонами були закріплені навчальні кабінети, у яких проводились загонові справи, робота гуртків. Всі діти у загонах мали галстуки різних кольорів.

      На особливу увагу заслуговує робота по організації мовної тематики табору із вивчення іноземних мов. Мовну тематику табору організували вчителі англійської мови. Насичена програма роботи табору була спрямована на вдосконалення мовних навичок дітей.

      Для дітей було організовано чимало загонових, гурткових занять. Заняття іноземними мовами здійснювались за п’яти напрямками: перегляд та обговорення мультфільмів, виготовлення та захист проектних робіт, країнознавство, ігри іноземною мовою та музично-пісенний напрямок.

     Особливістю роботи загонів, була їх участь у загальнотабірних заходах з виступами саме на іноземній мові, зокрема презентовано роботу загонів, проведено конкурс на кращого знавця табору з іноземної мови, проведення фотоквесту англійською мовою тощо.

    Робота педагогічного колективу була спрямована на створення умов для того, щоб кожній дитині знайти своє місце та визначити роль у колективі, залучитися до корисних і цікавих справ у загоні і таборі, виявити свої нахили, здібності і інтерес, творчо реалізуватися, оздоровитися. Так зміцнюється роль дитини в колективі, розвиваються її творчі здібності та суспільна активність, забезпечується змістовне, організоване і безпечне дозвілля для дітей під час канікул.

     В таборі організовано роботу штабу, до якого входив заступник начальника, вихователі, музичний та фізичний керівник. Робота штабу табору також була спрямована на організацію чіткої і злагодженої роботи, надання допомоги і консультацій вихователям загонів. Чітке дотримання режиму роботи сприяло розвитку спостережливості і творчої самостійності дітей, вихованню в них фізичної витривалості та інтересу до занять фізкультурою, зміцненню здоров’я, загартовуванню організму, зміцненню відносин у колективі, взаємовідповідальності, бажання приймати активну участь у спільних справах: конкурсах, змаганнях, розважальних святах, трудових операціях, акціях, виставках, іграх, лінійках.

      На протязі всієї табірної зміни працювали гуртки: спортивний туризм і «Пішохідний та велосипедний туризм» - керівник Вітюк І.М.

    Велике значення в організації відпочинку дітей мало харчування. Робота їдальні та харчоблоку була чітко організована, перевірялась начальником табору та старшим вихователем, медичним працівником. Щоденне меню складалося відповідно фактичному приготуванню страв і складалося і з першої та другої страв. В щоденному раціоні використовувалися свіжі овочі (огірки, помідори), фрукти (апельсини, банани), соки (мультифруктовий, яблучний), чай, м’ясні страви (гуляші, відбивні рублені). Перша страва представлена супами (український борщ, овочевий, ячневий, гречаний), другі страви (каші із круп (ячнєвої, пшеничної, гречаної), макарони).

   Медичний працівник табору (медсестра Васильчук О.В.) надавала першу медичну допомогу дітям при травмах, слідкувала за санітарним режимом, контролювала процес приготування їжі, організовувала контроль за питним режимом, який забезпечувався привозною водою.

    Особливе значення надавалося санітарному стану в приміщеннях табору. Для цього технічний персонал організовував постійне вологе прибирання, провітрювання приміщень.

      Результатом клопіткої роботи літнього оздоровчого табору «Світанок» були виконані поставлені завдання: розвиток суспільної активності дітей, розширення їх пізнавальних інтересів, виховання почуття відповідальності за життя і справи колективу, формування суспільної думки і взаємної вимогливості, пробудження в дітей активних дій і прояв самостійності, зміцнення здоров’я, загартовування організму та організація цікавого і змістовного дозвілля, зокрема і робота за мовною тематикою, що значною мірою підвищила мотивацію до вивчення іноземних мов, знання яких є вимогою сучасного суспільства.